10.09.2015 | MY FAVORITE COSMETICS

Przychodzę dzisiaj do was z nowościami kosmetycznymi. Ciekawi? Mam nadzieję, że tak! Opiszę dla was moje wrażenia z użytkowania i opinię końcową. A mowa tu o body salt scrub strawberry, salt & oil scrub peppermint, massage oil grape, piance do mycia twarzy, kilku bombach do kąpieli i mydełku. Wszystkie te produkty pochodzą ze sklepu ceanocosmetics.com pienspa.com, który oferuję wysokiej jakości kosmetyki do kąpieli i pielęgnacji ciała oraz twarzy. Marka ta, może się pochwalić przyjaznym składem, bez sls, parabenów i alkoholu! Brzmi fajnie? Zapraszam na krótką recenzję.


Tak wygląda mała grupka moich nowości. Całkiem fajnie się to prezentują? :-)



| BODY SALT CREAM SCRUB |
OPIS: idealnie złuszcza skórę, zmiękcza ją i nawilża.
ZAPACH: lubicie świeże truskawki muśnięte letnim słońcem? tak właśnie pachnie ten peeling. Aż chcę się go zjeść!
KONSYSTENCJA: gruboziarnisty peeling.
PRZEZNACZONY: do wszystkich typów skóry.
WAŻNY SKŁADNIK: olejek z pestek winogron.
POJEMNOŚĆ: 200 g
CENA:
DO KUPIENIA: here
ZADOWOLENIE: 100%
SKŁAD: Aqua | Parfum | Sodium Chloride | Denatonium Benzoate | Vitis Vinifera Seed Oil | BHT | Propylene Glycol | Glycerin | CI 16255 | Sodium Cocoyl Isethionate | Sorbitol | Disodium Lauryl Sulfosuccinate | Phenoxyethanol | Tetrasodium EDTA







 | SALT & OIL BODY SCRUB |
OPIS: ściera suchy naskórek, poprawia wygląd skóry, świetnie nawilża, nie trzeba używać `po` balsamu a również polepsza krążenie.
ZAPACH: miętowy, orzeźwiający skórę. Idealny na lato!
KONSYSTENCJA: ziarnisto-olejowa.
PRZEZNACZONY: do wszystkich typów skóry.
WAŻNY SKŁADNIK: olej z nasion winogrona i jojoba a także masło shea.
POJEMNOŚĆ: 300 g
DO KUPIENIA: here
ZADOWOLENIE: 100%
SKŁAD: Limonene | Butyrospermum Parkii Butter | Sodium Chloride | Mentha Arvensis Leaf Oil | Mentha Piperita Leaf | Vitis Vinifera Seed Oil | Glycerin







 | MASSAGE OIL |
OPIS: naturalny produkt. Przeznaczony do masażu ciała ( nie pozostawia tłustych plam na odzieży), ja przeważnie stosuję go na włosy i sprawdza się świetnie! Free od barwników i środków konserwujących!!
ZAPACH: słodkie winogrono.
KONSYSTENCJA: olejowa.
PRZEZNACZONY: do wszystkich typów skóry.
WAŻNY SKŁADNIK: olej z nasion winogron i witamina E, która zmiękcza i odżywia skórę.
POJEMNOŚĆ: 200 ml
DO KUPIENIA: here
ZADOWOLENIE: 90%
SKŁAD: Parfum | Hexyl Cinnamal | Vitis Vinifera Seed Oil | BHT | Benzyl benzoate | Lecithin | Ascorbyl Palmitate | Helianthus Annus Seed Oil | Tocopherol






| NATURAL FACE CLEANSING FOAM |
OPIS: pianka z pompką do mycia twarzy i usuwania makijażu. Nie zawiera żadnych sztucznych barwników i zapachów. Nie testowany na zwierzętach!
ZAPACH: b.delikatny, świeży.
KONSYSTENCJA: pianka.
PRZEZNACZONY: do wszystkich typów skóry. (jest również dostępna w wersji dla osób z wrażliwą skórą).
WAŻNY SKŁADNIK: mleczny.
POJEMNOŚĆ: 180 ml
DO KUPIENIA: here 
ZADOWOLENIE: 85%
SKŁAD: Aqua,Betaine,Glycerin,Sodium Laureth-5 Carboxylate,Acacia Concinna Fruit Extract,Balanites Aegyptiaca Fruit Extract,Gypsophila Paniculata Root Extract,Aloe Barbadensis Extract,Panthenol,Citric Acid,Sodium Benzoate,Potassium Sorbate,Sorbic Acid.
 

| BATH BOMBS & SOAP |
here





Znacie? Używałyście?



Comments

  1. Anonymous3:33 PM

    Nie znam tych kosmetyków. Ta mięta mnie zaciekawiła :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous3:33 PM

    Nie znam tych kosmetyków. Ta mięta mnie zaciekawiła :)

    ReplyDelete
  3. Niczego nie używałam, ale wyglądają ciekawie. Chętnie przygarnęłabym te kule do kąpieli :))

    ReplyDelete
  4. Niestety nie są mi znane :)

    ReplyDelete
  5. Te kule świetnie wyglądają, miałam kiedyś babeczkę do kąpieli z Bomb Cosmetics :)
    Dołączam do obserwatorów ;)

    ReplyDelete
  6. Nigdy dotąd nie słyszałam o tej firmie. Kule sa świetne,ostatnio oglądałam jak zrobić coś takiego samemu. Ciekawe czy rzeczywiście kąpiel w czymś takim jest taka sama jak z prawdziwymi kulami ze sklepu. :)

    Zapraszam do mnie,będę wdzięczna za poklikanie we wszystkie linki. Pozdrawiam. :*
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/09/lista-zyczen-dresslink.html

    ReplyDelete
  7. truskawkowy scrub wydaje się idealny!:D

    ReplyDelete
  8. love this kind of products!!! kisses www.trendymiriam.com

    ReplyDelete
  9. Cool post! Wanna follow each other?
    Dare 2 Wear

    ReplyDelete
  10. great post, kisses!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  11. świeetnie wyglądają, uwielbiam owocowe kosmetyki! <3

    http://dalenadaily.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. owocowe kosmetyki - sam zapach mni kusi!:D
    Sandicious

    ReplyDelete
  13. Świetnie wyglądają! :) Używałam jakiś czas temu :)

    ReplyDelete
  14. Niczego nie używałam, ale wyglądają świetnie :D

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Fajne nowości, nie miałam okazji ich stosować

    ReplyDelete
  16. Niestety produkty nie są mi znane, ale wyglądają fenomenalnie. :)
    Chętnie bym wypróbowała.

    Pozdrawiam,
    Birginsen

    ReplyDelete
  17. Looks good. xoxo

    ReplyDelete
  18. Wszystkie te produkty zachęcają mnie przede wszystkim swoimi pięknymi i soczystymi kolorami, od których nie można oderwać oczu :)
    Już za sam wygląd bym je kupiła :)
    Pozdrawiam, http;//pallmathesecond.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Truskawkowy peeling i bomby do kąpieli z chęcią bym przygarnęła :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    ReplyDelete
  20. o rany! to na pewno kosmetyki? patrząc na nie mam ochotę je zjeść :P
    klikniesz u mnie w najnowszym poście pod tekstem w linki?

    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  21. Ja też miałabym ochotę "wgryźć się " zębami w co niektóre :P Aż żałuję,że nie posiadam wanny tylko prysznic,bo kule wyglądają "smakowicie" :)

    ReplyDelete
  22. Same wspaniałości :)))
    tez u ciebie zostaję.

    ReplyDelete
  23. Anonymous8:42 AM

    Ojej, uczta normalnie dla ciała i oka.
    Bardzo podoba mi się sposób Twojej prezentacji.

    ReplyDelete
  24. chętnie się skuszę na taki scrub do ciała :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤