24.02.2016 | PANTYHOSE BY KNITTEX


Hello :* Lubicie nosić rajstopy? Mam nadzieję, że tak... bo, dzisiejszy post będzie właśnie o tym ;) Rajstopy, to rodzaj garderoby stworzony specjalnie z myślą o nas - kobietach. Choć nie jestem wielką fanką spódniczek, to od niedawna moje nastawienie przeszło wielką rewolucję. A to wszystko za sprawą rajstop, które dostałam. Bogaty i różnorodny wybór, który oferuję marka www.knittex.pl najpierw mnie zachęcił a potem wprost rozkochał w sobie :) Znajdziecie tam wszystko czego dusza zapragnie; rajstopy klasyczne, fantazyjne, modelujące, kryjące, transparentne, ażurowe, wzorzyste, legginsy, zakolanówki, podkolanówki, pończochy itp. Sporo tego, prawda? :) VIEW MORE →



Dzisiaj pokażę Wam  pierwszą parę rajstop, z kolekcji fantazyjnej 
(linia NOA by KNITTEX)
 " Eiffla " 

Skład: Poliamid 90% , Elastan 10%
Grubość: 40 den
Rozmiar: 4
Kolor: Czarny
Cena: 21.00 zł
Dostępne: TU

















*** WWW.LADYQUEEN.COM*** -15%    NBBT15

NASZYJNIK/NECKALCES - www.ladyqueen.com
RAJSTOPY/PANTHYHOSE - www.knittex.pl
ZEGAREK/WATCH - www.sophiebutik.pl




Comments

  1. Oj taaak , bardzo podobają mi się takie rajstopy :*

    ReplyDelete
  2. Rajstopy są bardzo ciekawe ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Thanku fr the follow, followed back =)0

    ReplyDelete
  4. genialne są t rajstopy! <3
    Sandicious

    ReplyDelete
  5. Anonymous6:34 PM

    Jakie sexi!
    Rajstopy są świetne,wyglądasz w nich ponętnie☺
    Bardzo ładne wnętrze.
    Sylwia K.

    ReplyDelete
  6. Motyw wieży świetnie się prezentuje :) Są mega!

    http://labeauteofblondes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. I love the Paris pantyhose, so original!
    Thanks for your sweet comment on my blog, I followed you back :)
    Keep in touch!

    http://memoriesofthepacific.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  8. Fajnie, ze jesteś wysoka :) Ja w takich rajstopach wyglądałabym pewnie śmiesznie hehe

    ReplyDelete
  9. Anonymous8:15 PM

    Rajstopy są świetne a sklep oferuje ich bardzo dużo,na pewno wybiorę sobie jakieś.Podoba mi się Twoja koszula,biżuteria no i nogi,do samego nieba.
    Justyna Bizon

    ReplyDelete
  10. You are such a beauty!
    Thanks honey for following me! Love to follow you back :*

    Liebste Grüße
    Gilda

    ReplyDelete
  11. Ja nie znosze rajstop ale świetnie wyglądasz

    ReplyDelete
  12. That's a gorgeous tights. Love your look!
    Www.effortlesslady.com

    ReplyDelete
  13. Świetne te rajstopy i bardzo fajny look:)
    pozdrawiam:*

    ReplyDelete
  14. Really nice outfit photos! Just followed you back on GFC :)

    xxx
    thefashionsky.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Świetne są te rajstopki :)

    ReplyDelete
  16. Ale świetny zegarek. :) Rajstopy również bardzo mi się podobają.

    ReplyDelete
  17. Aaaaa boskie są te rajstopy- już na FB je podziwialam <3
    super urozmaicają całość, wprowadzają nieco zamieszania - super wyglądasz kochana!

    i wciąż zazdroszczę pięknego mieszkanka :)

    buziaki :*
    Daria

    ReplyDelete
  18. Anonymous10:21 PM

    O wow wow!Śmiem zauważyć że każda kobieta powinna mieć takie rajstopy w szufladzie i jakby była jeszcze jakaś zapasowa para,to też nie byłoby za dużo.Pięknie wyglądasz.
    Alek B.

    ReplyDelete
  19. świetne te rajstopy :) I bardzo podobają mi się spodenki ;)

    ReplyDelete
  20. Ale masz piękne włosy, gęste tylko pozazdrościć. Fantastyczne rajstopy, muszę przyznać że kreatywność ludzka zaskakuje mnie za każdym razem, za każdym rogiem. Czasem aż mi głupio ze sama z siebie nie wymyśliłam nic ciekawego.

    ReplyDelete
  21. nie lubię chodzić w rajstopach, ale te mają fajny wzór ; )

    ReplyDelete
  22. Lovely pantyhose, so French chic!

    Tanya
    www.StripesNVibes.com
    BlogLovin

    ReplyDelete
  23. The post is fantastic! I love it so much:)
    Have a nice weekend!

    www.theprintedsea.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Na takich nóżynkach wszystkie rajstopki będą pięknie wyglądać kochana:*:*:*

    ReplyDelete
  25. Anonymous10:08 AM

    Rewelacyjnie w nich wyglądasz,takie rajstopy jak najbardziej dla Ciebie.Bardzo rzuca się w oczy piękna bluzka i gustowny zegarek.
    ...Kama...

    ReplyDelete
  26. Ja wybieram rajstopy bez żadnych wzorów natomiast podziwiam je u innych.

    ReplyDelete
  27. So beautiful! I really love!
    xx

    http://morelovebeatriz.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  28. Nice lipstick and shirt!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  29. Anonymous12:35 PM

    Takie rajstopy pięknie wyglądają na takich długaśnych nogach.Zaskoczyłaś mnie ich prezentacją,na bosaka,wygląda to świetnie. Sexowna kobietka z Ciebie.

    Nieidealna

    ReplyDelete
  30. Anonymous10:11 PM

    love your tights, outfit and watch
    and you're really pretty my dear
    xxx
    Winnie
    itsjustwinnie.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  31. uwielbiam takie rajstopy! jest to zdecydowanie lepsze od zakolanówek na rajstopy :P

    ReplyDelete
  32. Jak ja lubię takie różne rajstopki <3 Później nawet prosta sukienka wygląda obłędnie :)

    ReplyDelete
  33. Takie rajstopy u mnie bardzo ciężko znaleźć :c
    Niestety wybor kończy się na paru kolorkach.
    http://photosofclaudia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Rajstopy mi się nie podobają ale bluzka TAK :)

    ReplyDelete
  35. Śliczne rajstopy :) Myślałam o nich ostatnio :)
    Masz takie nogi, że powinnaś częściej nosić spódniczki :)

    Pozdrawiam!
    www.evelinebison.pl

    ReplyDelete
  36. Lovely blog! It's so nice to read it!maybe we could follow each other if you want, just let me know and I'll follow you right back :)
    Laura xx
    http://gowestyoungcowgirl.blogspot.it/

    ReplyDelete
  37. Anonymous12:14 PM

    Pięknie wyglądasz w takich rajstopach a to wszystko przez te długie nogi :) Cudowna koszula i zegarek a spodenki to sexowne uzupełnienie.
    Magdalena Kowalczyk

    ReplyDelete
  38. piękne te rajstopy *.* Zapraszam do siebie :* www.milordka.pl

    ReplyDelete
  39. Rajstopy nadają charakteru zestawom więc jestem na tak! :) melodylaniella.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. O jaaaa! Czaderskie! Mega mi się podobają <3
    W takim razie czekam na stylówkę z bluzą ;)
    Buziaki kochana :*

    www.modenachmir.com

    ReplyDelete
  41. ciekawy model wybrałaś ;)

    ReplyDelete
  42. Nie przepadam za rajstopami,ale te są ciekawe :)

    http://theblacksweatshirt.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. these look so hot. love the way u paired with ur floral shirt.'
    New Post on my blog, do drop by soon ,<3
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    ReplyDelete
  44. Noe Lubie rajstop i chyba nigdy się nie przekonam do nich. :( zapraszam do mnie na anitafafara.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. przeurocze te rajstopy! I kolor na ustach mi sie podoba ;)

    ReplyDelete
  46. halo halo kochana, czekamy na nowości ! :) :*

    ReplyDelete
  47. Są rewelacyjne!! <3
    Ja dziś dostałam od firmy 3 pary ale w inny wzór :)

    http://paula-visage.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. SWIETNY post, zapraszam do siebie! :) werlka.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Jak rajstopy to tylko takie.Sexy i eleganckie.Świetną masz koszule :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤