06.03.2016 | BASEBALL COAT & MORO TRAPPERS

Dobry wieczór :* Ostatni tydzień praktycznie nie było mnie na blogu. Miałam sporo spraw do załatwienia, ale wraz ze zbliżającą się dużymi krokami wiosną mam wiele pomysłów na nowe posty :) Wielkanoc będę spędzać w Polsce z rodzinką ♡ No i powoli zbliża się mój majowy 3-tygodniowy urlop! Juppi! :D A wraz z nim duuuużo powera... zapowiada się ciekawie... w planach mam wyjazd w góry, wycieczkę: Majorka? Malta? ( a może Wy zaproponujecie mi coś innego? ) i z pewnością niejedna foto-relacja z mojego rodzinnego miasteczka - Lubliniec.  Mam nadzieję, że będziecie ze mną :* A tymczasem zapraszam na słoneczny post :)  VIEW MORE →




















KOCHANI, JEŚLI LUBICIE MÓJ BLOG I... MNIE :D 
BĘDZIE MI BAAAARDZO MIŁO, JEŚLI POLUBICIE MÓJ FANPAGE NA FACEBOOK'U :) ZAPRASZAM :) 




Comments

  1. Anonymous11:32 PM

    Pięknie wyglądasz w swoich prezentacjach ale widać że zależy Ci na ciekawych zestawieniach.Coraz bardziej jestem przekonana rodzą się takie kobiety które estetykę mają w genach.Uwielbiam patrzeć na Ciebie,inspirować się i czerpać energię,bo jesteś bardzo pozytywną dziewczyną. Dziś także wszystko mi się podoba.

    Moze kiedyś skończysz do Chorwacji?:)

    Magdalena Kowalczyk

    ReplyDelete
  2. piękne okulary *__* i wspaniałe zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  3. Really love the coat! You look amazing :3

    Ana ♥
    http://aruivablog.blogspot.pt/ N/POST

    ReplyDelete
  4. Okularki jak i cała stylizacja bardzo mnie zachwyciły :)

    Kochana mogłabyś mi pomóc i poklikać w linki w tym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html
    Ogromnie mi zależy, z góry dziękuję <3

    ReplyDelete
  5. Que bonita la chaqueta es ideal y estas preciosa. Que look tan chulo. Bsss guapa
    http://unvestidorconideas.blogspot.com.es/2016/03/sequins-sneakers.html

    ReplyDelete
  6. O, jak fajnie wyglądasz!
    Genialne okulary - i świetna kurtka!

    ReplyDelete
  7. piękna bejsbolówka :) Pozdraiwam :))

    ReplyDelete
  8. Bardzo fajny wiosenny zestaw :)

    ReplyDelete
  9. Wyglądasz pięknie jak zwykle.Bardzo podoba mi się to zestawienie,bo wygodnie i elegancko także.Szczególną uwagę zwróciłam na fajną biżuterię na palcach i nosku :)Bardzo podobają mi się te traperki moro,są świetneee!

    ReplyDelete
  10. Anonymous4:59 PM

    Już na samym początku życzę spełnienia planów tych świątecznych i tych urlopowych.A co do zestawu,który tu prezentujesz to podoba mi się ten płaszczyk,w tej postaci jeszcze nie widziałam,jest ekstra.
    Bardzo fajne są też dżinsy z podwyższonym stanem.W bluzeczce zakochałam się już jakiś czas temu.Buty w print moro jak najbardziej na czasie.

    Nieidealna

    ReplyDelete
  11. Ale czaderskie okulary <3 A ta biżuteria... dodaje fajnego uroku :)
    Ja też się wybieram na Wielkanoc do PL, także miłego wypoczynku, będę zaglądać w między czasie ;)

    Buziaki :*:*:*
    www.modenachmir.com

    ReplyDelete
  12. Bardzo podoba mi się Twoja kurtka :)
    Pozdrawiam!
    www.evelinebison.pl

    ReplyDelete
  13. Ale super kurtka! MEGA!
    Wszystkiego Najlepszego:*

    ReplyDelete
  14. Kochana, wygladasz obłędnie, a twój outfit jest na duży plus! Powodzenia :)

    ReplyDelete
  15. Świetne okulary i bluzka <3

    ReplyDelete
  16. Wow! Jaka świetna kurtka i cudne, słoneczne zdjęcia! Super look:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ;) Płaszczyk dorwałam w Cropp'ie na przecenie ;) Za 119 zł :)

      Delete
  17. Anonymous4:05 PM

    Ta przedłużona kurtka jest rewelacyjna,świetne spodnie a bluzeczka urocza.Czy Ty masz kolczyk w nosku?Wygląda to bardzo fajnie.Buty moro rewelka, będziesz mogła wykorzystać je do wielu innych zestawień.
    Klara K.

    ReplyDelete
  18. Replies
    1. Dzięki! :) A dorwałam je za jedyne 10 euro :D

      Delete
  19. Anonymous7:54 PM

    Ładny outfit! :)
    zapraszam na www.vvbre.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Bardzo ładnie, świetne buty! :)

    ReplyDelete
  21. thanks for the comment <3
    you look great :D

    www.pinkie-love-forever.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Fajne połączenie, wyglądasz super! Zdjęcia są świetne. :)

    ReplyDelete
  23. Anonymous10:01 PM

    Świetnie i o to chodzi.Wygodnie i elegancko.

    Jeżeli chodzi o urlop,to na pewno polecam Chorwacje ale te miejsca które wymieniłaś są na pewno piękne.
    Alek B.

    ReplyDelete
  24. Trzy tygodniowy urlop to sporo, odpoczniesz sobie :)
    Bardzo ładnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam tyle planów, że nie wiem czy będzie czas na odpoczynek :P Ale urlop będzie aktywny pozytywnie :D
      pozdrawiam

      Delete
  25. 3 tygodnie urlopu?:)
    Ja też chcę.! U mnie niestety będzie to dopiero lipiec lub sierpień.

    ReplyDelete
  26. 3 tygodnie urlopu?:)
    Ja też chcę.! U mnie niestety będzie to dopiero lipiec lub sierpień.

    ReplyDelete
  27. Świetna kurtka, super zdjęcia

    ReplyDelete
  28. Super wygląda ta kurtka przez to, że ma taką długość :):)

    ReplyDelete
  29. Anonymous10:01 PM

    Superaśna ta przedłużona kurtka i traperki moro.Mam podobną bluzeczkę i bardzo ją lubię.Uwielbiam taką mnogość pierścionków i nawet podoba mi się kolczyk w nosku chociaż sama nie miałabym odwagi.
    Małgosia B.

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤