13.03.2016 | HAIR GROW FASTER? TREATMENT - HAIR JAZZ

Hello Kochani! :* Witam Was niedzielnym porankiem :) Dzisiaj przychodzę do Was z postem kosmetycznym. A dokładnie krótką recenzją dwóch produktów, które testowałam ostatnie 6 tygodni. Oba kosmetyki są pochodzenia marki www.harmonyplus.pl Znacie? Jest to firma, która prowadzi działalność w krajach skandynawskich i bałtyckich. Reprezentują trzy francuskie przedsiębiorstwa, które zajmują się produkcją kosmetyków, preparatów odchudzających i środków higieny osobistej; Claude Bell Institute, Atelier Du Merle (ADM) og Cornelie Silhouette elegante. VIEW MORE →



SZAMPON I ODŻYWKA HAIR JAZZ
TRZYKROTNIE SZYBSZY WZROST WŁOSÓW?

Minęło 6 tygodni odkąd zaczęłam stosować kurację Hair Jazz na moich włosach. 

Skład obu produktów jest bardzo podobny i ich główne składniki to: 
chityna, białka sojowe, hydrolizowana keratyna i ekstrakt ze skorupek jajka (proteiny).

Szampon i odżywka mają mocno proteinowe składy, dodatkowo występuję w nich alkohol denat (który wysusza włosy), kamforę i SLS (szampon).
Dlatego ostrzegam was: podchodźcie z ostrożnością do użytkowania tych produktów.
Produkty te, to nie są standardowe drogeryjne kosmetyki do włosów!
Ulotka, która jest dołączona do zestawu jest bardzo czytelna i są w niej zawarte wszystkie istotne informacje, również instrukcja nakładania. 
Więc... jeśli będziecie stosować się do zaleceń podanych przez producenta nie 
musicie się niczego obawiać! ;) 
A efekt, który uzyskacie z pewnością zadowoli każdą z was! :)


Nigdy nie nakładałam tych produktów na całą długość włosów, tylko na skórę głowy! 
Długość włosów chroniłam, nakładając dodatkowo maskę (przeważnie była to maska Garnier - Ultra Doux, do włosów suchych, zniszczonych i koloryzowanych). 
Dzięki takiemu zabezpieczeniu włosów nie nabawiłam się przeproteinowaniu
czyli, włosy ciągnące się jak guma.

Szampon i odżywkę stosowałam 3 razy w tygodniu. Oba produktu wmasowuję w skórę 
głowy. Szampon trzymam około 5 minut a odżywkę do 10 min.
Następnie dokładnie spłukuję i wykonuję dodatkowe mycie zwykłym szamponem.
Jeżeli chodzi o wydajność produktów, to szampon zdecydowanie wygrywa.
Posiada konsystencję lekko żelową, o jasno zielono-przezroczystym zabarwieniu.
Odżywka jest kremowa, biała. 
Zapach produktów nie należy do przyjemnych, wyczuwam mentolową woń.
 Na szczęście nie jest bardzo nachalny, więc jak najbardziej do wytrzymania.

Oba produkty są umieszczone w miękkich opakowaniach typu; tubka. 
Cena nie należy do najniższych, ale też nie jest przesadnie wygórowana. 
Koszt kuracji to 109 zł. 


Jestem bardzo zadowolona z rezultatów, które uzyskałam dzięki temu duetowi.
Po pierwszych 2 tygodniach nie zauważyłam efektów, ale tuż potem...
wielkie pozytywne zaskoczenie! Włosy urosły 3,2 cm w przeciągu miesiąca :) 
Cieszę się ogromnie i stosuję nadal, bo wciąż zostało mi sporo w obu opakowaniach ;)


ZAPRASZAM NA STRONĘ PRODUCENTA I NA PROFIL FACEBOOK'OWY:



JESTEM CIEKAWA CZY SŁYSZELIŚCIE JUŻ O TYCH PRODUKTACH?

WYPRÓBUJECIE? :)












A NA KONIEC...
POKAŻĘ WAM CIEKAWĄ RZECZ :)

MIANOWICIE...  www.airpufs.com

Co to takiego?
WKŁADKI ŻELOWE DO BUTÓW.  W WIELU CIEKAWYCH WZORACH :)




XOXO,

Comments

  1. Rzeczywiście imponujący wzrost włosów :) Ja jednak cały czas się waham, zapuszczać czy ściąć ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak masz problemy z włosami- ścinaj! Jak nie wkurzają to zapuszczaj. :D

      Delete
  2. super! muszę wypróbować te wkładki!

    ReplyDelete
  3. Nie wierze w te specyfiki. Szkoda, że nie ma efektów umieszczonych tutaj na blogu, bo trochę traci na wiarygodności. Tak jak harmonyplus jak i inne tego typu reklamowane produkty uważam za dobry chwyt nic więcej, bo jakoś efektów nikt nie umieszcza nigdzie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie musisz wierzyc... Ja powodow do sciemniania nie mam. W koncu to moj blog i nie prowadze go od wczoraj...wiec, ludzie ktorzy sledza moje posty wiedza, ze jestem rzetelna osoba i godna zaufania osoba.
      Efektow nie dodalam, bo najzywczajniej w swiecie zapomnialam zrobic zdjecia "przed" rozpoczeciem stosowania.
      Ale jakbym byla faktycznie 'sciemniara' , to jaki bylbt to problem zrobic teraz przeklamane zdjecie?! Ale po co?! Nie zalezy mi na oszustwach i dlatego powstala tylko moja opinia.
      Na szczecie istnieje cos takiego jak google i jakby naprawde zalezalo Ci na znalezieniu tych upragnionych "efektow" to, bynajmniej ja nie mialam z tym najmniejszego problemu! ;)

      Delete
  4. wkładki świetne!:D a co do kosmetyków - nie znam, ale jestem ciekawa czy sprawdziły by się u mnie.
    Sandicious

    ReplyDelete
  5. nie słyszałam, ale chętnie wypróbuje

    ReplyDelete
  6. Anonymous10:09 PM

    Skoro tak Ci włosy urosły,to nie mogą być kosmetyki marnej jakości.Za taki efekt warto tyle zapłacić, to na prawdę nie jest wysoka cena.
    Wkładki do butów to też świetny zakup.
    Klara K.

    ReplyDelete
  7. O tym kosmetykach słyszałam, ale u siebie ich nigdy nie miałam :) lubię takie kolorowe dodatki :D często noszę skarpetki w banany i inne dziwne wzory, więc wkładki w arbuzy byłyby dla mnie idealne :D

    ReplyDelete
  8. Aaaa zakochałam się w tych arbuzkach :D

    ReplyDelete
  9. Buty świetne, szczególnie te czółenka :) a zestaw Hair Jazz od dawna mam w planach :)

    Kochana czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    Z góry dziękuję <3

    ReplyDelete
  10. Ooo przydałyby się nam takie specyfiki na włosy <3

    ReplyDelete
  11. Thanks for sharing! I'd love to have long hair :)

    xx Veronica
    Welcome to Mango Juice fashion blog

    ReplyDelete
  12. Anonymous1:17 PM

    Słyszałam już o fajnych efektach tych kosmetyków, więc skuszę się teraz na zakup.Wkładki z arbuzami super!
    Magdalena Kowalczyk

    ReplyDelete
  13. Szczerze powiedziawszy jeszcze nie slyszalam o tych kosmtykach, ale ja ostatnio jak wiesz, tak zalatana jestem, że sto lat za murzynami jestem ze wszystkiem :P hehe

    trochę balabym się, że wysuszą mi wlosy, a i tak mam już bardzo suche i łamiące się na koncowkach, jednak z drugiej strony ta szybkość w ich porście jest kusząca :D hehehe

    dzięki kochana, że mimo zalatana, znalazlaś czas by do mnie wpaść :*
    buziaki :*
    Daria

    odpowiedzialam u siebie pod postem :*
    Daria

    ReplyDelete
  14. Masz piękne,zadbane włosy,na blogu to widać(wcześniejsze posty),skoro te kosmetyki używasz od 6 tygodni a włosy coraz piękniejsze i rosną...dla mnie to dowód wystarczający.Kosmetyki warte zakupu!

    ReplyDelete
  15. Kiedyś pewnie marzyłabym o tej kuracj, ale ostatnio ścięłam włosy i wcale mi się nie chce zapuszczać! :D Tyle problemów sobie odjęłam, że mogłyby nie rosnąć :)

    ReplyDelete
  16. nie znam tych kosmetyków :) śliczne adidasy :)

    ReplyDelete
  17. Kosmetyków jeszcze nie znam, ale ciekawa jestem ich działania u mnie.
    Sympatyczne wkładki <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  18. Anonymous10:06 PM

    Och jej,z tego wynika że tego szukałam,kupię i też przetestuję.
    Wkładki do butów na pewno przydadzą się a na dodatek w arbuzki :)
    Małgosia B.

    ReplyDelete
  19. Przyznam, że wcześniej nie słyszałam o tych kosmetykach :)

    ReplyDelete
  20. Anonymous10:30 AM

    Uwielbiam żelowe wkładki ale takich ślicznych to jeszcze nie widziałam.Firmy kosmetycznej też nie znam ale nie ukrywam że ktoś już mi mówił o zachwycający wynikach stosowania tego szamponu i odżywki.Teraz będę musiała zakupić te cuda,bo wynika że warto.
    Justyna Baron

    ReplyDelete
  21. Fajne produkty, mogą się przydać.

    ReplyDelete
  22. Jestem bardzo ciekawa tych produktów. :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Koniecznie muszę wypróbować szampon i odżywkę!

    ReplyDelete
  24. Wyglądają ciekawie ;) Nigdy nie miałam okazji ich testować, obecnie używam samych w miarę naturalnych szamponów :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤