19.03.2016 | PINK SWEATSHIRT

Cześć Kochani :* U mnie Wiosnę już widać gołym okiem. Słońce nie opuszczało mnie cały tydzień. Widać już pąki na drzewach a w kilku miejscach nawet kwiatki :) I dlatego dzisiaj przychodzę do Was z zestawem na cieplejsze dni :)  Na sobie mam różową bluzkę w ciekawym wydaniu, tj.koronka na ramionach. Bluzeczka ta pochodzi z jednego z moich ulubionych i tanich sklepów CLICK HERE. Do tego dobrałam jasno-jeansowe spodnie z Forever 21 i nowe buty kupione w sklepie uwantisell.nl, które podobały mi się już od pewnego czasu, a ostatnio upolowałam je na przecenie za 18 euro wraz z przesyłką :) Na sobie mam również nową kurteczkę w czarnym kolorze z jeansowymi dodatkami, którą kupiłam w pobliskim butiku, również na przecenie ;) Podoba się Wam takie połączenie?  VIEW MORE →



























Comments

  1. Bluzka i botki są urocze:)<3

    www.justcleo.pl

    ReplyDelete
  2. świetne połączenie :)

    ReplyDelete
  3. Buciki i kurteczka super 😍😍😍😍

    ReplyDelete
  4. Buciki i kurteczka super 😍😍😍😍

    ReplyDelete
  5. Anonymous8:38 PM

    Piękne zestawienie, wczesno wiosenne.Podoba mi się wszystko!!!

    Alek B.

    ReplyDelete
  6. Jakie ładne okularki :)

    ReplyDelete
  7. Świetna kurtka, naprawdę - te kieszonki wyróżniają je na tle innych, z pozoru podobnych :)
    www.xavilove.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I dlatego ta kurtka od razu wpadla mi w oko ;) :D

      Delete
  8. Ale urocza bluza i te buty - świetne!
    Bardzo fajny look:)
    pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  9. Anonymous7:22 PM

    Uwielbiam takie połączenia dżinsu z inną tkaniną,więc kurtka trafia w mój gust.Bluzeczka bardzo dziewczęca bo i kolor i koronka to gwarantuje.Buty boooskie!
    Małgosia B.

    ReplyDelete
  10. Zakochałam się w tych butach !


    http://colourfulpie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. bardzo ładnie wyglądasz:) w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  12. Piękna bluzka,subtelna poprzez kolor i koronkowe wstawki.Świetne dżinsy,uwielbiam te z podwyższonym stanem.Kurteczka idealna,fajne połączenie z dżinsem.Buty to już w ogóle brak słów:)
    Podoba mi się Twoja dbałość o detale,zawsze masz jakieś ciekawe dodatki,tu kolczyków pełne uszko :) no i ładne okularki.Całość iście wiosenna.

    ReplyDelete
  13. Anonymous10:28 PM

    Piękny wiosenny zestaw:ta bluzeczka jest śliczna,takiej kurtki ani podobnej nie widziałam jeszcze.
    Buty,buty,buty!!!

    Magdalena Kowalczyk

    ReplyDelete
  14. lovely ♥ love your sunglasses
    =]


    Beijinhos
    n. // www.fashionjacket.com.br

    ReplyDelete
  15. Anonymous10:49 PM

    Dawno mnie tu nie było,przychodzę a tu wiosna.Pięknie wyglądasz,śliczna koronka, szałowe kurtka i odlotowe buty.Bajeranckie okulary i bardzo fajne spodnie.
    -Kama-

    ReplyDelete
  16. bardzo fajny, wiosenny zestaw:)
    Sandicious

    ReplyDelete
  17. Wau, nice blog, i really like it! And great article and photos :). Would you like to follow each other? :)

    ReplyDelete
  18. fajna bluza, pasuje Ci ten kolorek <3

    ReplyDelete
  19. wyglądasz pięknie, podoba mi się!
    świetna bluza!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Super buciki! Stylizacja wygodna i idealna na wiosnę:)

    ReplyDelete
  21. Anonymous11:15 PM

    Wyglądasz bardzo wiosennie,bardzo fajny zestawie.

    "Anonimek"

    ReplyDelete
  22. Cudowna jesteś! :*
    Co powiesz na wzajemną obserwacje? Spodobało mi się tutaj :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochana ja juz dawno Cie obserwuje ;)

      Delete
  23. Kurtka - rewelacja!

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Świetne buty, mam podobne, tylko zawsze, gdy je chcę założyć to mam problem ze skarpetkami :)

    ReplyDelete
  25. Love this pink on you and that is such a fun jacket!

    Amy Ann
    Straight A Style

    ReplyDelete
  26. Ach ta wiosna......różowo i kolorowo,po prostu pięknie....

    www.passion4luxus.com

    ReplyDelete
  27. Jestem fanką różu dlatego stylizacja jak najbardziej na tak!

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤