16.04.2016 | SPRING 2016 - WHAT TO WEAR?

Cześć! Witam Was dzisiaj weekendowym ootd :) Jak wiecie lubię niebanalne rzeczy, dlatego jaskrawe kolory, zwariowane wzory to moje drugie ja! :D Lecz... tym razem chciałam stworzyć coś spokojniejszego, prostszego...  Suma sumarum - kolory może są i podstawowe, ale cały zestaw i tak wyszedł dość wyraziście :P No tak... ja chyba po prostu nie odnajduję się w minimalistycznych stylizacjach. Kapelusz w intensywnie czerwonym kolorze - tak, to chyba właśnie on zagrał tu pierwsze skrzypce. I wcale mi to nie przeszkadza - pokochałam takie nakrycie głowy i czuję się w tym jak ryba w wodzie. Biała bluzka z wycięciami na ramionach - takie wdzianka są trendy w tym sezonie i bardzo mi się podobają. Aby urozmaicić całość dołożyłam ciekawy naszyjnik i wiązane baleriny, które są również tegorocznym hitem. Podoba się? :) VIEW MORE →


POLECAM WAM GORĄCO TRZY RÓŻNE SKLEPY , 
DZIĘKI KTÓRYM POWSTAŁA TA STYLIZACJA :) 
KOLEJNE UDANE ZAKUPY 


PL: BLUZKA W KOLORZE BIAŁYM Z CIEŃKIEGO, PRZEWIEWNEGO MATERIAŁU, WYCIĘCIA NA RAMIONACH OBSZYTE KORONKĄ.
ANG: SWEATSHIRT IN WHITE COLOUR WITH A THIN, BREATHABLE MATERIAL. NOTCH IN ARMS, TRIMMED WITH LACE.


PL: KAPELUSZ W KOLORZE CZERWOYM Z OZDOBNYM PASECZKIEM .
ANG: HAT IN RED WITH DECORATIVE BELT.


PL: NASZYJNIK, ZŁOTY ŁAŃCUSZEK Z CZARNYM ROMBEM KRYSZTAŁEM .
ANG: NECKLACES, GOLD CHAIN WITH BLACK RHOMBUS CRYSTAL.


























Comments

  1. Piękne zdjęcia! Świetnie wyglądasz w kapeluszu:)
    pozdrawiam
    Monika

    ReplyDelete
  2. Loving the way u put the classics together . That hat is everything .
    New post on my blog . Do drop by soon <3
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    ReplyDelete
  3. bardzo pasuje Ci ten czerwony kapelusz, bardzo ładnie Ci wog. czerwonym to chyba Twój kolor :)

    www.milordka.pl

    ReplyDelete
  4. Spodobała mi się bluzka i kapelusz. świetne buty.

    ReplyDelete
  5. Piękna stylizacja.Kapelusz,buciki,bluzka ,wisior....cudownie

    ReplyDelete
  6. Cudnie wyglądasz kochana!Kapelusz i usta pięknie ożywiły twoją stylizacje i bardzo Ci pasują! Bluzeczka i buty śliczne! Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  7. Anonymous11:01 PM

    Jak zwykle z klasą a bohaterowie stylizacji:kapelusz red, bluzka,baleriny i wisior,są rewelacyjni.

    Klara B.

    ReplyDelete
  8. Pięknie to wszystko połączyłaś.Stonowanie(dlatego czerwień kapelusza i usta akcentują cudownie cały zestaw),elegancko i wygodnie.Piękna bluzeczka,interesujący wisior.Bardzo ładnie wyglądają baleriny z czarnymi ,wąskimi spodniami.

    ReplyDelete
  9. Anonymous10:39 AM

    Wszystko cudownie na Tobie leży,ten czerwony kapelusz,pomadka na ustach przyciągają wzrok.Przepiękny krój bluzki.No i szczerze mówię,że nawet nie przypuszczałam że balerinki mogą tak świetnie wyglądać.No i wisiorek pierwsza klasa,idealnie tu pasuje.

    -Kama-

    ReplyDelete
  10. These pictures are truly beautiful. Love the red hat on you :)

    http://www.mykindofjoy.com/

    ReplyDelete
  11. łał! Pięknie Ci w kapeluszu, śliczne zdjęcia. Uwielbiam wiosnę!

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  12. Anonymous8:25 PM

    Czasami mam wrażenie że Ty urodziłaś się w kapeluszu, tak fantastycznie na Tobie leżą. Bluzka jest śliczna i wisior niespotykanie piękny.Po raz pierwszy tak bardzo podobają mi się baleriny.

    "Kleopatra"

    ReplyDelete
  13. buty i bluzka to zdecydowanie hit :)

    ReplyDelete
  14. Genialna bluzka! Obserwuję i pozdrawiam, Kobieto w kapeluszu ^^

    Zapraszam do mnie na konkurs!
    www.jennydzemson.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Fajnie, że dodałaś ten kapelusz :)

    ReplyDelete
  16. Ten kapelusz jest piękny! Bardzo podoba mi się całość - ślicznie wyglądasz!:)

    ReplyDelete
  17. Anonymous9:37 AM

    Kolejny raz napiszę,czerwień to Twój kolor,oprócz kilku innych :) a w kapeluszu zawsze wyglądasz odlotowo :)

    Alek B.

    ReplyDelete
  18. Piękny kapelusz i buty :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    ReplyDelete
  19. Bluzka mnie urzekła, jest naprawdę wyjątkowa! :)

    ReplyDelete
  20. Cudownie wyglądasz w tej stylizacji, kapelusz masz śliczny <3

    ReplyDelete
  21. Zdjęcia są cudowne, megaa bluzeczka!:)

    ReplyDelete
  22. Świetnie wyglądasz w kapeluszu, jest zresztą świetny!!! Super fotki! :)

    ReplyDelete
  23. Wiązane buciki <3 tak tak tak ! *.*

    ReplyDelete
  24. Mam tak jak Ty, ja chcę tworzyć, a nie proste rzeczy ubierać, aczkolwiek osttanio coś się ustatkowałam haha ^ ^ Zestaw piękny!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    ReplyDelete
  25. Ja lubię taką prostotę :) Piękna jest ta bluzeczka, podobają mi się wycięcia na ramionach :) Pięknie wyglądasz :)
    www.evelinebison.pl

    ReplyDelete
  26. Piękne zdjęcia. :)

    ReplyDelete
  27. Ślicznie!
    masz gdzieś jakiś post o swoich tatuażach? ;>

    www.titaniumalloyy.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Anonymous5:58 PM

    Zestaw fenomenalny,wszystko co tu zaprezentowałaś jest proste i eleganckie.Właśnie dlatego ma taki niebanalny urok.

    Justyna Baron

    ReplyDelete
  29. Wow u are gorgeous! :)

    Xx http://jeannays.blogspot.fi

    ReplyDelete
  30. Love the red hat and the shoes ♥

    ReplyDelete
  31. Anonymous9:00 PM

    Uwielbiam Twoje outfity, są zawsze dopracowane w każdym calu.

    "Anonimek"

    ReplyDelete
  32. Świetna stylizacja i piękne zdjęcia! Bardzo ciekawa bluzka, a kapelusz w ślicznym odcieniu czerwieni :-)
    Dziękuję za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    ReplyDelete
  33. I love your hat! It looks great with this outfit! :) xx

    ReplyDelete
  34. Anonymous10:23 AM

    Zachwycam się Twoją stylizacją,piękna bluzeczka,stylowe, czarne rureczki,szałowy czerwony kapelusz,no i te cudne baletki. Naszyjnik o nowoczesnej stylizacji aż przyciąga wzrok.Wielkie wow!

    Marlena Nowak

    ReplyDelete
  35. Jak ja uwielbiam kapelusze! Ah, cudownie wyglądasz! :*

    http://zdrozdzik.blogspot.com/

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤