24.04.2016 | CEANO COSMETICS (part 2)

Hello Kochani :* Witam Was w niedzielę postem kosmetycznym :) Będzie to recenzja czterech produktów, które testowałam ostatnie 2 miesiące. I ku mojemu zdziwieniu mało co ich ubyło i nadal mogę się cieszyć z ich towarzystwa :) Produkty pochodzą ze znanej mi już marki www.ceanocosmetics.com (jakiś czas temu przedstawiałam Wam ich kosmetyki w tym poście KLIK). Producent SIA Cita Lieta, to łotewska firma zajmująca się produkcją mydeł i produktów do pielęgnacji ciała od 2005 roku. Właścicielami spółki są łotysze a siedziba firmy znajduje się w stolicy Łotwy, nad morzem Bałtycki, w Rydze. Wielkim atutem tej marki jest bogaty asortyment różnorodnych specyfików m.in. mydła, bomby do kąpieli, kosmetyki do pielęgnacji ciała; pianki, żele, mleczka. jogurty, masła i peelingi do ciała,  mleko i musy do kąpieli a także sole morskie, olejki do masażu, produkty do twarzy tj. pianki oczyszczające, kremy do twarzy, aromatyczne wody i balsamiki do ust, szampony do włosów, miód do sauny i olejki eteryczne. VIEW MORE → 



AROMATIC FLORAL WATER

Link do produktu 

Woda kwiatowa do twarzy. Ja posiadam wersję cornflower, czyli chaber. Do wyboru mamy jeszcze: green tea, lavender, rose, orange blossomProdukt jest zamknięty w szczelnej, plastikowo-przezroczystej butelce z atomizerem w spray'u, który działa bez żadnych zarzutów. Pojemność 200 mlWoda ta, oczyszcza skórę, nawilża, twarz wygląda świeżo i promiennie. Zalecany jest również jako tonik do twarzy i demakijażu. I w tej kwestii radzi są naprawdę dobrze. Ja dodatkowo spryskuję nim twarz przed makijażem i czekam dosłownie chwilkę aż wchłonie. Świetna sprawa :) I coś czuję, że to będzie genialny produkt na lato dla orzeźwienia skóry w upalne dni. Acha... i pięknie pachnie!!!

SKŁADNIKI → 
Centaurea Cyanus Flower Water | Benzyl Alcohol | Sodium Benzoate | Potassium Sorbate





CLEANSING FOAM 

Link do produktu 

Pianka do oczyszczania twarzy. Ja posiadam wersję for dry skin. Do wyboru mamy jeszcze: for normal skin i for oily skinOpakowanie plastikowo-przezroczyste z pompką. Łatwe i wygodne w użytkowaniu. Pojemność 200 mlDo oczyszczania twarzy zawsze używałam produktów typu żel. Ta pianka, to było dla mnie coś zupełnie nowego i nie wiedziałam czego mogę się spodziewać... I wiecie co? Rewelacja! Pianka jest delikatna, przyjemna w nakładaniu i idealnie rozprowadza się na całej twarzy. Oczyszcza twarz i pory bez żadnego najmniejszego problemu. A gdyby tego było mało, to skóra twarzy pięknie pachnie :)

SKŁADNIKI → 
Aqua | Kokoamidopropylobetainę | Polyquaternium-7 | Aloe Barbadensis Extract | Pantenol | Mleczan sodu | Sodium PCA | Glycine | fruktoza | Mocznik | Kwas mlekowy | Sodium Chloride | Disodium Lauryl sulfobursztynian | Polysorbate 20 | Parfum | Benzoesan sodu | fenoksyetanolu | etyloheksylogliceryna | Sorbinian potasu | CI 19140 | CI 42051




CHOCOLATE MASK

Link do produktu → 
http://www.ceanocosmetics.com/en/products/chocolate-mask/15/23/

Opakowanie typu słoik. Konsystencja twarda, zbita. Zawartość produktu; 125 gJuż na wstępie powiem, że jest to wspaniały produkt, prawdziwa perełka kosmetyczna! Po pierwsze dlatego, iż jest wykonany w 100% z naturalnych składników! Wolne od sztucznych barwników i środków aromatyzujących! Pachnie obłędnie! Czuć intensywną woń czekolady. Jest to kosmetyk wszechstronny; zarówno do użytkowania na ciele jak i twarzy. Intensywnie odżywia, ujędrnia skórę a cera staję się miękka i aksamitna w dotyku. Produkt rozgrzewam najpierw w gorącej wodzie. Tak jak się to robi z olejem kokosowym. Na twarz nakładam na około 15 minut, po czym spłukuję letnią wodą.

SKŁADNIKI 
Butyrospermum Parkii Butter | Cacao Seed Butter Theobroma | Persea Gratissima Oil | Cacao Seed Powder Theobroma | Lecytyna | Palmitynian askorbylu | tokoferol






SHOWER MOUSSE 

Link do produktu → 
http://www.ceanocosmetics.com/en/products/shower-mousse/22/35/

Mus pod prysznic. Dla mnie to kolejny innowacyjny produkt. Znam kosmetyki do kąpieli typu, żele, mleczka, mydła czy olejki, ale produkt konsystencji musu to dla mnie coś nowego :) Opakowanie jak u poprzednika typu; słoik. Pojemność 200 mlTuż po otwarciu z opakowania wydobywa się intensywny zapach owoców. Moja wersja to fruit coctail. Do wyboru mamy jeszcze następujące warianty; grapefruit, melon, red grape strawberryUżywanie tego kosmetyku, to czysta przyjemność. Piankowa konsystencja, która przypomina bitą śmietanę, sprawia, że nie chcę wyjść z pod prysznica :) Pianka dobrze czyści. Skóra wygląda świeżo i promiennie i jest aksamitna w dotyku. Po jej stosowaniu balsam mi już do niczego potrzebny! :P Pozotawia na skórze zapach świeżych soczystych owoców i utrzymuje się przez długi czas. Produkt ten jest wolny od parabenówSLS, SLES i PEG.

SKŁADNIKI → 
Sodium Chloride | gliceryna | Aqua | Sód kokoilo- Izetionian | sorbitol | Disodium Lauryl sulfobursztynian | Glikol propylenowy | Perfumy | fenoksyetanolu | Benzoesan denatonium | Tetrasodu EDTA | linalool | Limonene






PODSUMOWANIE

Kolejny raz nie zawiodłam się na marce 
CEANO COSMETICS   
Ich produkty polecałam i polecać będę nadal! ;) 
I jeśli miałabym wylądować na bezludnej wyspie i mogłabym zabrać ze sobą tylko kilka rzeczy... z pewnością na liście rzeczy must have byłoby właśnie CEANO COSMETICS. 
Z wszystkich produktów, które testowałam jestem maksymalnie zadowolona! 
Marka ta spełnia moje najśmielsze oczekiwania a nawet 
dostaję o wiele więcej... :)
PS. I nie mogę nie nie wspomnieć o wspaniałych mydełkach...
Pachną cudoooownie! 


P O L E C A M !!!






Comments

  1. Po przeczytaniu tej recenzji nabrałam ochoty na coś słodkiego,tak "pysznie" je opisałaś :)
    Właściwie każdy z nich wygląda interesująco,mus kusi mnie bardzo,jego konsystencja wygląda interesująco,pachnąca woda do twarzy jak najbardziej na wiosenne słoneczko(i nie tylko),pianka do oczyszczania twarzy też jest ciekawym produktem a czekoladowa maska,to już w ogóle obłęd!
    Wygląd mydełek,ich barwa przyprawia o zawrót głowy.Nic tylko brać i używać z przyjemnością :)

    ReplyDelete
  2. oooo coś fajnego! szczególnie zainteresowała mnie ta czekoladowa maska :D

    ReplyDelete
  3. wyglądają świetnie :)

    ReplyDelete
  4. przyjemnie się czytało ;)

    ReplyDelete
  5. Anonymous7:17 AM

    Uwielbiam takie mydełka a te wyglądają na wyjątkowo pachnące.Maska czekoladowa kusi strasznie,podobnie zresztą jak inne.

    Klara B.

    ReplyDelete
  6. NO conocia los productos, tiene muy buena pinta. Un besazo
    http://unvestidorconideas.blogspot.com.es/2016/04/falda-floral-midi.html

    ReplyDelete
  7. wypróbowałabym ten mus owocowy i czekoladową maskę <3

    http://dalenadaily.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Anonymous5:47 PM

    Nooo,mydełka są modele :)
    Kosmetyki tej firmy bardzo mnie zainteresowały.

    "Kleopatra "

    ReplyDelete
  9. Czekoladowa maska wydaje się bardzo ciekawa!:)

    ReplyDelete
  10. All the products look great!
    GIVEAWAY on our blog, hope you join it :)
    http://losaway.blogspot.com.es/2016/04/wsdear-worldwide-giveaway.html

    xx

    ReplyDelete
  11. Jemu ta maska to faktycznie jak czekolada zamknięta w słoiczku -pyyyycha

    ReplyDelete
  12. Ta maska czekoladowa mnie zaciekawiła, nie znałam wcześniej ich produktów muszę się im przyjrzeć bliżej, bo widzę, że sama natura <3

    ReplyDelete
  13. Zaintrygowałaś mnie tym musem pod prysznic ;)

    ReplyDelete
  14. uwielbiam naturalne kosmetyki, myślę, że mogłabym się skusić :) http://lets-be-flawless.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Amazing products! Thanks for sharing! Love it! Happy Wednesday!
    Much love, Len
    http://www.lenparent.com

    ReplyDelete
  16. Anonymous9:03 PM

    Naturalne,to pierwszy plus.Pachnące to drugi.Ciekawa konsystencja trzeci.
    Barwa mydełek zachwyca.

    "Anonimek"

    ReplyDelete
  17. Anonymous2:37 PM

    Słyszałam od znajomej o tej firmie same dobre rzeczy muszę zapoznać się z ich produktami.Uwielbiam naturalne kosmetyki a Twoje recenzje są dla mnie zawsze dobrą wskazówką.Kuszą mnie barwne mydełka i mus,zresztą pozostałe także.

    Magdalena Kowalczyk

    ReplyDelete
  18. Bardzo ciekawe kosmetyki. Zainteresowały mnie. Nigdy nie słyszałam o tej marce. Dziękuję za komentarz na moim blogu :*. Pozdrawiam <3.

    ReplyDelete
  19. Bardzo ciekawe kosmetyki, maska do włosów mnie zainteresowała.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moja Droga chyba nie czytalas opisu produktow. Czekoladowa maska jest do ciala i twarzy a nie do wlosow ;)

      Delete
  20. mus pod prysznic zaintrygował mnie najbardziej, bo dla mnie również to coś nowego;p
    Sandicious

    ReplyDelete
  21. bardzo fajny post :)

    Zapraszam : blogbeautymix.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Świetne kosmetyki, lubię takie! :)

    ReplyDelete
  23. Bardzo fajne kosmetyki, każdy chętnie bym wypróbowała, tym bardziej, że składy mają fajne. Szczególnie zainteresowały mnie woda kwiatowa i maska czekoladowa:)

    ReplyDelete
  24. Ohhh i love natural ingredients product like this
    Great review dear
    The Bandwagon Chic | Instagram | Bloglovin | Snapchat: bandwagonchic

    ReplyDelete
  25. Sound amazing and loved your clicks!! <3

    ReplyDelete
  26. The cosmetic looks great ♥
    Melina
    www.melinaalt.de

    ReplyDelete
  27. Nice post! Sounds grate

    kisses Adela Acanski

    ReplyDelete
  28. I never know about this product before but it seems worth to try right? Sadly cannot find that product in my country <(

    xoxo,

    |CHELSHEAFLO NEW POST|

    |INSTAGRAM|

    ReplyDelete
  29. Amazing review dear !! Elegant flower too. A kisses darling
    To me new post COSPLAY
    babaluccia.blogspot.com
    bloglovin

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤