04.04.2016 | LIVING ROOM - MURAL WALLPAPER


Hej Kochani! Wiosna nadeszła a wraz z nią wiele energii i nowych pomysłów. Tym razem padło na zmiany w moim salonie... Chyba żadna dekoracja nie nadaje takiego efektu jak fototapeta! No i nic w tym dziwnego, skoro jest to produkt wielkoformatowy ;) Dzięki milionom wzorów do wyboru każdy znajdzie coś dla siebie. Wybieramy rozmiary, kolory a nawet możemy użyć prywatnych fotografii. Fototapeta to nie tylko dekoracja ścian, ale również drzwi, szaf a nawet agd typu lodówka czy pralka. Możemy je zastosować w każdym pomieszczeniu naszego mieszkania począwszy od salonu po pokój dziecięcy, kuchnię, łazienkę, przedpokój a nawet podłogę czy sufit. Dzięki niej możemy stworzyć w swoich czterech kątach cokolwiek nam się zamarzy :) Taka ozdoba ożywi każde nudne pomieszczenie a dzięki odpowiednio dobranemu wzorowi może dodatkowo rozjaśnić, zaciemnić czy nawet powiększyć nasze wnętrze! ;) VIEW MORE →


Dekoracja wnętrz to coś, co sprawia mi wielką przyjemność! I w tej kwestii moja wyobraźnia nie za granic... :) Sama dobieram dodatki i nieustannie wyruszam na poszukiwania tzw. `perełek` do mojego mieszkanka. Pokój dzienny według mnie, to najważniejsze pomieszczenie w całym domu. To właśnie w tym miejscu spędzamy najwięcej czasu, oglądamy telewizję, przyjmujemy gości, odpoczywamy a czasem nawet pracujemy. I dlatego, często zmieniam i dodaję różne `małe akcenty` dzięki, którym nigdy nie jest nudno i monotonnie ;) Na początku przeprowadzki do nowego gniazdka postawiłam na eko-skórzaną rogową kanapę w nowoczesnym wydaniu (post - my living room tour), a nad nią powiesiłam duży obraz przedstawiający most Brookliński. Po kilku miesiącach jego nowym miejscem został przedpokój ;) No tak... kobieta zmienną jest! :P Tymczasem pokój dzienny ma już innego bohatera - fototapetę na wymiar od www.myloview.pl Mój wybór padł na zachód słońca nad lawendowym polem. A na miejsce Brooklińskiego obrazu (który kompletnie nie współgrałby z romantycznym krajobrazem z fototapety) wydrukowałam kilka grafik, które włożyłam w srebrne ramki. 


Dajcie znać czy się podoba? 
A może wy też macie u siebie fototapetę? :)



UWAGA!!! Jeżeli stawiacie na jakość, to polecam wam wybór fototapety 
winylowej z podkładem fizelinowym.  
Posiada wszystkie atrybuty fototapety winylowej, ale dodatkowo zawiera fizelinę, czyli włókna poliestowe pokrywające spód fototapety. Dodatkowy materiał dodaje grubości ( grubość to 350 g ) i elastyczności przez co ten rodzaj fototapety bardzo dobrze nadaje się na nierówne powierzchnie ścian jednocześnie kryjąc niedoskonałości. Łatwo instaluje się na ścianie. Bardzo łatwo też usuwa się ją ze ściany. Można zastosować laminat, aby zwiększyć żywotność fototapety.bardzo dobra jakość, wytrzymała, do większości pomieszczeń, wytrzymała na wilgoć i tłuszcz, łatwo się nakłada.



MOJA FOTOTAPETA  
(winylowa z podkładem fizelinowym)











A TU KILKA PROPOZYCJI :














POLECAM I ZAPRASZAM DO SKLEPU 



Comments

  1. WOW! No powiem Ci, że ta fototapeta daje niesamowity efekt - jest naprawdę wow! Ja od Myloview mam jeden plakacik w ramce, który choć mały 0 również nadaje wnętrzu tego czegoś

    ReplyDelete
  2. oooohhh!!! yo quiero eso!!!!!! que cosa más bonita!!! y llamativa!!!! está genial de cabecera en el dormitorio o en la pared central de comedor...!!!

    Y te lo has de montar tu?? o vienen a instalarlo??

    el blog de renée

    ReplyDelete
  3. ja osobiście za fototapetami nie przepadam, ale te co wybrałaś są interesujące :)

    ReplyDelete
  4. What beautiful murals! Thank you so much for stopping by my blog. I'm also following you now! :)

    ReplyDelete
  5. Fototapeta to na prawdę świetny pomysł aby zmienić całe pomieszczenie w krótkim czasie ;) Na prawdę masz pięknie urządzony salon!

    Jeśli jesteś zainteresowana wspólnym obserwowaniem - zaobserwuj mnie i napisz w komentarzu ;) Wtedy zaobserwuje twój blog!
    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    ReplyDelete
  6. Świetne!
    Ja widziałam na www.aftapety.pl też wiele fajnych propozycji.

    ReplyDelete
  7. Fototapety robią duże wrażenie!

    ReplyDelete
  8. Fototapeta jest cudowna,część dzienna w salonie uzyskała zupełnie inny wymiar,przestrzeń i cudowną kolorystykę.Salon na pewno zyskał na tej zmianie,także część wypoczynkowa jest ciekawa.Ściana z grafikami ujętymi w gustownych ramkach,jeszcze bliższa jest wybranemu przez Ciebie stylowi.Wszystko jest piękne :)

    ReplyDelete
  9. Fantastycznie! Ostatnio szaleję na punkcie plakatów

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Anonymous9:11 PM

    No po prostu piękne i fascynujące miejsce.
    Oferta fototapet imponująca ale Twoja najbliższa moim gustom.

    Magdalena Kowalczyk

    ReplyDelete
  11. Piękne pomieszczenia fototapety są śliczne <3
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Wow rzeczywiście robi wrażenie :D ależ bym pobiegala po tej Twojej kwiatowej łące <3 hihihihi
    Pięknie masz urządzone te swoje mieszkanko, ale to już kiedyś pisalam i to pewnie nie raz - mega stylowo na prawdę !! :) :)

    z pozotalych zdjęć, bardzo spodobala mi się szara sofa z tymi kolorowymi poduszkami <3
    my wlasnie teraz na wakacje będziemy robić remont swojego salonu i sypialni :)

    buziaki :*
    Daria

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Kochana! ;)
      No to powodzonka dla Cb przy remoncie :) :*

      Delete
  13. Anonymous2:41 PM

    Cudowne jest to Twoje wnętrze,mega gustowne, nie przytłoczone i przytulne.Pole lawendowe jest piękne!Kolor,estetyka,przestrzeń,wszystko na wielki plus :)
    Alek B.

    ReplyDelete
  14. piekny masz pokoik, te fotottapety sa przepiekne:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że Ci się podoba! Miłooo :) Pozdrawiam ;)

      Delete
  15. Świetna fototapeta <3

    ReplyDelete
  16. Anonymous8:40 AM

    Jak tu pięknie teraz te soczyste barwy na ścianie, odmieniły całkowicie to pomieszczenie. Reszta oferta sklepu jest też świetna.Bardzo fajny pomysł z tymi grafikami,podoba mi się.
    "Anonimek "

    ReplyDelete
  17. Pięknie u Ciebie, fototapeta robi wrażenie, inspiracje dały mi do myślenia, od razu zaczynam kombinować co by u siebie zmienić! :)

    ReplyDelete
  18. Anonymous4:14 PM

    Cudowne wnętrze,nie mogę się napatrzeć.Kolory i przestrzeń są niesamowite.

    Justyna Baron

    ReplyDelete
  19. Fajne propozycij,takie wiosenne!

    ReplyDelete
  20. Anonymous7:16 PM

    Cudowny klimat w Twoim salonie. Ta fototapeta jest piękna.Myślę że z szerokiej oferty sklepu każdy może coś wybrać.Grafiki też bardzo mi się podobają.

    Nieidealna

    ReplyDelete
  21. Wow! Jestem zakochana i konkretnie oczarowana widokami miast i mostów :D Dobrze, że mam w mieszkaniu ścianę do zagospodarowania :D

    ReplyDelete
  22. Anonymous11:07 PM

    Wybrałaś najpiękniejszą fototapetę,miejsce jest teraz zupełnie inne
    Zyskało na przestrzeni i zrównoważone kolorystyce.

    -Kama-

    ReplyDelete
  23. Anonymous2:39 PM

    Przepięknie urządzona przestrzeń. Twoja fototapeta jest rewelacyjna.

    Marlena Nowak

    ReplyDelete
  24. No super wpis. Dużo szczegółów i na prawdę fajne zdjęcia. Cały blog jest świetny i nie szkoda poświęcać na niego czasu. Polecam!

    ReplyDelete
  25. Fantastyczne wygląda! Cudowne wnętrze, bardzo podoba mi się fototapeta. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  26. Niesamowity klimat, doskonałe połączenie kolorów. Bardzo interesujący blog :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤