Nissi Beach (Ayia Napia) Cyprus

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną partią zdjęć z mojego urlopu na magicznej wyspie Cypr. Tym razem pokażę Wam miejsce w którym spędzałam największą część czasu... I choć preferuje aktywne zwiedzanie i nie bardzo lubię wylegiwać się cały dzień na leżaku, to Nissi Beach oczarowało mnie totalnie... aż do tego stopnia,że wracałam tam ponownie jeszcze kilka razy ;) Plaża Nissi to jedna z najbardziej popularnych plaż i jedna z najpiękniejszych plaż jakie widziałam w życiu. Położona jest ok. 2 km na zachód od miejscowości Ayia Napa (miasto, przepełnione restauracjami, pub'ami i licznymi klubami). Plaża ta ma długość 600 metrów i miejscami nawet 40 m szerokości. Miękki, drobny, jasno-złocisty piasek a woda faluje stosunkowo łagodnie. Na całej długości oznaczonej błękitną flagą plaży znajdują się leżaki i parasole, które możecie wynająć na cały dzień za 5 euro. Miejsce te, to oaza dla młodych, spragnionych szaleństwa ludzi. Nie spotkacie tam rodzin z dziećmi czy starszych małżeństw. Głośna muzyka, dj, bary, zimne piwo i zabawy taneczne w pianie. Jedna wielka impreza każdego dnia! :) Aż zżera mnie ciekawość co musi się dziać na Ibizie... I z pewnością sprawdzę to w niedalekiej przyszłości ;)




























Comments

  1. Przepiękne zdięcia. Plaża marzenie....

    ReplyDelete
  2. Ale Ty piękna.Post świetny.:)

    ReplyDelete
  3. I've loved the photos are great. I like all bikinis but especially the first, pink. A lovely kiss and invite you to learn my blog.
    Las siete maravillas de Amanda

    ReplyDelete
  4. The pink bikini is so great!
    Many thanks for your kind comment on my blog. Do you want to follow each other?
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    ReplyDelete
  5. Oh wow very wonderful pics
    xx

    www.sakuranko.com

    ReplyDelete
  6. Super zdjęcia, fajnie ze juz rozpoczelas sezon wakacyjny :)

    ReplyDelete
  7. Pozazdrościć wypoczynku! sama nie mogę się doczekać swoich

    ReplyDelete
  8. good :)

    http://lamodadigrazia.blogspot.it/2016/06/il-guardaroba-che-vorrei-haul-wishlist.html

    ReplyDelete
  9. cudne widoki, zazdroszczę, swoją drogą jestem ciekawa czy takie wakacje są bardzo drogie :)

    zapraszam do mnie http://monica280497.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Anonymous2:12 PM

    Coś pięknego, chciałabym bardzo odwiedzić kiedyś ten zakątek ziemi. A Ty wyglądasz przepięknie,cudownie, ślicznie

    -Kama-

    ReplyDelete
  11. Anonymous6:51 PM

    Wow, nice pictures and great look !!!...http://www.pperlenoirstyle.com

    ReplyDelete
  12. zdjęcia przepiękne, zazdroszczę <3
    http://dyskonciara.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Anonymous9:59 PM

    Jestem oszołomiony Twoją urodą,no i Cypr,oczywiście piękny.

    Alek B.

    ReplyDelete
  14. Nie mogę się napatrzeć na te zdjęcia ! Ileż one mają ciepła! Aż szkoda, że ja na swoje wakacje do sierpnia muszę czekać :-(

    ReplyDelete
  15. woww amazing pictures dear!!!

    ReplyDelete
  16. Ależ tam pięknie!
    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Piękną masz figurę i wspaniale wyglądasz :) pozazdrościć :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/06/przygotowanie-do-lata-z-shein-i-kilka.html
    Bardzo mi zależy ;* Dzięki :)

    ReplyDelete
  18. znowu mnie zabijasz tymi pięknymi widokami!:D:D

    ReplyDelete
  19. Cudowne zdjęcia!!! Rewelacja!
    pozdrawiam
    Monika

    ReplyDelete
  20. Cudownieee!Wyglądasz pięknie,wszyscy wyglądacie na szczęśliwych.To podstawa dobrej zabawy,doborowe towarzystwo.Oszałamiające widoki,Cypr jest ciekawym miejscem.Nie będę wymieniać co podoba mi się w tym poście,bo pewnie powstałby esej.
    Jest extra.
    <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak zawsze wspaniałe słowa płyną od Cb! :) Kochana moja! :*

      Delete
  21. Ojej kochana jak tam pięknie <3. Wyglądasz przecudownie. Widać, że wypocząta i szczęśliwa. Ja za miesiąc wyruszam.

    ReplyDelete
  22. Piękne, cudownie, wspaniale. Zazdroszczę :)

    Ja w tym roku jadę do Chorwacji :)

    ReplyDelete
  23. Jaka woda tam jest <3
    Piękne zdjęcia! Piękna plaża!

    ReplyDelete
  24. Anonymous8:19 AM

    Cudowne wakacje,widoki,zdjęcia,bikini😀
    Zazdroszczę bardzo☺

    Magdalena Kowalczyk

    ReplyDelete
  25. Amazing post, dear! :)
    Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC, write a comment and I follow you back :)
    vesnamar.blogspot.rs

    ReplyDelete
  26. Ale tam pięknie! Widać, że świetnie się bawiliście:)

    ReplyDelete
  27. Jej jak cudownie! :* Zazdroszczę ci :*

    ReplyDelete
  28. Lovely. Thanks for sharing!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    ReplyDelete
  29. Cudowne wspomnienia. Ja w tym roku byłam na Ibizie i nie moge uwierzyć, że tak szybko ten urlop minął. Obserwuję.

    ReplyDelete
  30. Fantastyczne zdjęcia !

    ReplyDelete
  31. Ale niesamowite miejsce! Kocham plaże i wypoczynek nad morzem, ale ta plaża jest naprawdę przepiękna... Pewnie sobie dobrze wypoczęłaś ;) I fajna opalenizna :D
    http://xgetflowx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Anonymous10:21 PM

    Cudowne wakacje, przepiękne miejsce, jak widać,fajne towarzystwo :)
    Ty wyglądasz zabójczo pięknie :)

    Justyna Baron

    ReplyDelete
  33. Anonymous10:23 PM

    Idealne miejsce na urlop,cudownie wyglądasz.

    Marlena Nowak

    ReplyDelete
  34. Piękne zdjęcia, pobyt na pewno udany...:D
    Słońce, woda..odpoczynek :D
    Mój blog

    ReplyDelete
  35. Anonymous2:58 PM

    Niezapomniane wakacje!Cudnie wyglądasz,wspaniałe stroje.

    Justyna Bizon

    ReplyDelete
  36. Ach marzą mi się wakacje, marzą... Może za rok. :)

    ReplyDelete
  37. Zdecydowanie uwielbiam posty ze zdjęciami z wakacji! :)

    ReplyDelete
  38. Kocham posty w których pojawiają się zdjęcia z wakacji. :*

    http://stylistfashioon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Coś wspaniałego, a te Twoje stroje kąpielowe przyciągają uwagę :)

    ReplyDelete
  40. Piękne zdjęcia!<3 Już tęsknie za wakacjami.

    ReplyDelete
  41. Piękna plaża,piękne zdjęcia :) można tylko pozazdrościć :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤